26 November 2015

Kebaikkan sebenar LaGenius - Macam tak logik jer?




Pertama kali saya tengok kad ini, macam kad ATM. Betul ke kad ini membantu menjimatkan penggunaan ELEKTRIK,PETROL dan DIESEL   ? Macam tak logik kan. Hanya sekeping kad je.Difikiran ni memang nak tipu lah ni. Apa ada pada sekeping kad? 

Mula-mula nak beli tu,,memang was-was sangat-sangat.Yelah dalam keadaan ekonomi teruk ni,,memang lah kena berjimat cermat.Tapi, apa salahnya mencuba,mana tahu kot-kot berkesan.Dapatlah jimatkan duit,Hati kecil saya berbisik.




Alhamdulillah,hari pertama penggunaan kad ini, dah nampak kesannya.Saya cume tampal di penutup minyak dan fius box. Biasa penggunaan minyak di kereta rm 20 setiap hari,tetapi selepas menggunakan kad ini, rm 20 dua hari,fuhh,,bayangkan banyak penjimatan yang telah berlaku.

Mesti anda terfikir macamna penjimatan ini telah terjadi.Ini semuanya adalah ilmu fizik dan sains.Tak salahkan kita mencuba sesuatu yang baru.


Kad LA GENIUS SAVER ini di caj dengan elektrik,jana kuasa yang tinggi yang menjadikan ianya anti radiasi. Petrol merupakan cecair yang mempunyai atom yang sangat aktif dan mempunyai jangka hayat. Sebab itulah ia perlu disimpan ditempat tertutup dan rapat agar tidak berlaku kebocoran. Namun kebocoran tetap berlaku melalui penutup tangki. Paling jelas apabila kita buka penutup untuk mengisi minyak akan terhasil bunyi angin keluar.Itulah masa kebocoran dan pembaziran yang besar telah berlaku.

Disinilah fungsi kad ini untuk mengawal pembaziran melalui gelombang tenaga yang telah dicaj.Elektrik pula mempunyai gelombang dan pembaziran berlaku melalui penyambungan wayar di kotak fius dan meter.Gelombang besar tenaga elektrik yang terbazir ini boleh dikawal dengan tenaga yang telah dicaj pada kad la genius saver.



Untuk penjimatan minyak, hanya tampalkan kad ini pada penutup tangki minyak di bahagian dalam. Anda perasan atau tidak, apabila membuka penutup minyak kereta, anda akan terdengar bunyi wap gas keluar,,,pssssss...betul tak??? kalu tak betul, cuba anda buka penutup tangki kereta anda.Bunyi tersebut akan keluar.

Percayalah inilah pembaziran yang berlaku, tetapi dengan hanya menampal KAD LA GENIUS SAVER ini, pembaziran ini tidak akan berlaku lagi. Walaupun kita terpaksa isi minyak rm 2.30 seliter,tetapi dengan guna kad La genius saver,penggunaanya jatuh rm 1.60 seliter!!!woww..jimat banyak tu..


Untuk bil elektrik pula,setiap bulan mesti anda selalu pening memikirkan bil terlalu tinggi kerana di rumah anda menggunakan mesin basuh,peti sejuk,aircond,televisyen dan lain-lain.Tetapi dengan menggunakan kad la genius saver ini, anda tidak perlu risau lagi. Anda hanya perlu tampal saja di box suis utama elektrik di rumah anda.

Kelebihan kad ini

-kalis air
-tahan sehingga 5 tahun
tak perlu maintain
-hanya tampal sahaja

Contoh penjimatan:penggunaan petrol anda rm 300 sebulan. Darab dengan 30% penjimatan, anda jimat RM 90 sebulan. Rm 1080 setahun, Kalau 2 tahun??? kalau 3 tahun???


MASIH NAK NAK BERFIKIR KE UNTUK BUAT PENJIMATAN?


Fokus pada penyelesaian masalah,,bukan fokus pada masalah..


HUBUNGI :

Halim - 019 987 5266